Strona wygasła! pl.mfirma.eu

Twoja strona nadal znajduje się na serwerze pl.mfirma.eu, ale nie jest widoczna w Internecie dla innych użytkowników. Aby móc w pełni korzystać ze wszystkich funkcji naszego serwisu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Ok

Gimnazjaliści piszą

AGH

Krakowska niespodzianka

Wczesnym rankiem dnia 11 marca 2016 rok, przed Ośrodkiem Sportowo-Szkoleniowym "Rekord" część uczniów klas trzecich z Gimnazjum nr 7 w Bielsku-Białej zgromadziła się, czekając niecierpliwie na nauczycielkę E. Sych oraz Panią Dyrektor E. Kupczak. Panie były odpowiedzialne za wycieczkę do Krakowa. Po chwili wszyscy wsiedli do busika i wyruszyli w drogę.

W planie wycieczki przewidziano odwiedzenie kilku kościołów znajdujących się w stolicy województwa małopolskiego. Jenak głównym powodem wyjazdu było pójście na wykłady z fizyki do Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica.

Po dojechaniu na miejsce uczniowie odwiedzili m. in. kościół św. Jana Pawła II oraz Bazylikę Mariacką. Następnie około godziny 13:00 nastał czas na zjedzenie posiłku w restauracji McDonald's. Gdy grupa nabrała energii, ochoczo wyruszyła do AGH, nagle zadzwonił ktoś do Pani Dyrektor z informacją, że Beata Wawryków, uczennica klasy III b, została laureatką Konkursu Przedmiotowego z Języka Polskiego. Gimnazjalistka wypowiedziała się tak:"Jeszcze w to nie wierzę i jestem w szoku, ale czuję satysfakcję i szczęście, że udało mi się zdobyć tytuł laureatki". Po gratulacjach trzecioklasiści udali się na wykłady, które dotyczyły optyki, magnetyzmu i elektrostatyki, były one pełne ciekawych doświadczeń.

Zmęczeni, ale szczęśliwi uczniowie około godziny 20:00 udali się do busika, który dowiózł ich do Bielska-Białej, gdzie rodzice czekali już na swoje pociechy.

Autor: Noemi Ochmanek

WYCIECZKA

W dniu 11 marca 2016 r. Pani Ewa Sych zorganizowała wycieczkę do Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.Uczestniczyło w niej 20 uczniów z obu klas 3, a także 2 opiekunów (Pani Dyrektor Elżbieta Kupczak i Pani Ewa Sych).Miejscem zbiórki była brama wjazdowa przed Ośrodkiem Sportowym ''Rekord'' w Cygańskim Lesie, gdzie została sprawdzona obecność. O godzinie 7:35 wsiadaliśmy do autokaru, po 2 godzinach byliśmy już w Krakowie. Wybraliśmy się do Centrum Jana Pawła II ,następnie wyruszaliśmy autokarem do Sanktuarium Bożego Miłosierdzia.Po zwiedzeniu Sanktuarium szliśmy obok Kościoła Św.Wojciecha,Sukiennic,Bazyliki Mariackiej,Kościoła Św.Apostołów Piotra i Pawła i Kościoła Św.Andrzeja. Zrobiliśmy sobie godzinną przerwę na obiad i zakupy pamiątek, a później ruszyliśmy zwartą grupą ulicami Krakowa.Przechodziliśmy koło Katedry na Wawelu, Zamku Wawelskiego i nawet zrobiliśmy zdjęcie ze Smokiem Wawelskim. Zatrzymaliśmy się na chwilę przy Kościele na Skałce i wysłuchaliśmy historii na jej temat oraz na temat rzeki Wisły, ponieważ płynie obok kościoła. Później powędrowaliśmy do Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego i spoczęliśmy na chwilę przy studni,która się tam znajdowała. Następnie maszerowaliśmy prosto wykład na AGH ,który rozpoczął się o 14:00.Spędziliśmy tam 4 godziny z przerwami po 15 minut.Tym długim wykładem pożegnaliśmy się z Krakowem i wsiedliśmy do autokaru.Przyjechaliśmy do Bielska-Białej o 20:30.